• facebook
  • pinterest
  • sns011
  • twitter
  • xzv (2)
  • xzv (1)

Riabilitazione di u disordine di u sonnu

Avete dormitu bè recentemente?

Studi epidemiologichi pertinenti mostranu chì l'incidenza di i disordini di u sonnu hè assai altu, èU 27% di e persone in u mondu anu parechji disordini di u sonnu.Frà elli, i sintomi includenu incapacità di dorme, sempre dorme è poveru sonnu.Questi 3 sintomi cumuni cuntenenu rispettivamente 61%, 52% è 38% di i pazienti.Circa 50% di i pazienti avianu dui o più sintomi à u stessu tempu.

 

Cumu trattà cù u disordine di u sonnu crònicu?

1, Terapia di droga

A terapia di droga hè efficau rapidamente, ma ùn hè micca realisticu per evità completamente reazzioni avversi di droga.Dunque, u puntu chjave di a terapia di droga hè di attentu à l'equilibriu trà l'effettu curativu è e reazzioni avversi.Attenti à a diffarenza in individui, è u principiu di cuntrollu quantità.In ogni casu, e donne incinte, l'anziani chì piglianu parechje droghe à u stessu tempu, è i zitelli ùn sò sempre micca cunsigliatu di utilizà a droga per i prublemi di u sonnu.

 

2, Terapia cognitiva

A psicoterapia hè a prima scelta per trattà l'insomnia, è a terapia cognitiva cumportamentale hè u metudu più utilizatu.A so efficacità hè megliu cà u trattamentu di droga à longu andà.U scopu principale hè di guidà i pazienti per avè una valutazione curretta di e cause è e pussibuli cunsequenze di l'insomnia.A terapia cognitiva pò aiutà i pazienti à cambià u so cattivu prucessu cognitivu è l'abitudini di u sonnu, alleviate a pressione psicologica, è infine ottene un cambiamentu efficace di u modu di sonnu.

 

3, Terapia restrittiva

A terapia restrittiva hè u metudu più studiatu è utile in u trattamentu di l'insomnia.I punti di operazione sò i seguenti:

1. Solu quandu vi sentite dorme, pudete andà in lettu, è S'ellu ùn pò micca dorme, lascià a vostra camara;

2. Ùn fate nunda chì ùn hè micca in relazione à dorme in u lettu;

3. Ùn importa micca quantu dorme a notte passata, mantene un tempu di sveglia regulare;

4. Evite a siesta durante u ghjornu.

A terapia restrittiva hè generalmente appiicata à i malati cù u sonnu ligeru, ma deve esse aduprata cun prudenza in i malati cù epilessia, disordine bipolari è parasomnia.

 

4, Terapia di rilassazione

A terapia di rilassazione pò aiutà i pazienti à cambià l'attenzione, rilassate u so corpu è a mente, è evite l'influenza di l'ansietà emotiva di notte in u sonnu.Ipnosi, furmazione di rilassazione musculare progressiva, furmazione di respirazione abdominale, meditazione, biofeedback, yoga, etc. sò cumunimenti usati tecniche di rilassazione.

 

5, Terapia di fattore fisicu

A terapia di fattore fisicu hà menu effetti secundari è più accettazione in i pazienti, è hè un trattamentu adjuvanti cumunimenti utilizatu.A terapia di luce, a terapia di biofeedback è l'elettroterapia sò cunsiglii clinichi.

 

6, Kinesioterapia

A kinesioterapia pò aumentà u flussu di sangue di u cervellu, chì cunduce à a ricuperazione di a funzione di a corteccia cerebrale.Inoltre, pò alleviate a pressione, eliminà l'emozioni cattivi, per regulà u sonnu.

I rapporti mostranu chì l'eserciziu aerobicu hà effetti simili à l'ipnotichi.Tuttavia, attualmente, a ricerca nantu à a prescrizione di l'eserciziu per l'insomnia crònica ùn hè micca in prufundità, soprattuttu in a selezzione di l'intensità di l'esercitu, a durata è cusì, ci hè ancu una mancanza di indice di riferimentu unificatu è standard.Per quessa, a quantità approprita di l'eserciziu hè unu di i fatturi principali incerti di kinesioterapia, chì deve esse più esploratu.


Tempu di pubblicazione: Oct-12-2020
Chat in ligna WhatsApp!